Τα lockdown που βιώσαμε, δημιούργησαν πρωτόγνωρες ανάγκες, στις οποίες έπρεπε να προσαρμοστούμε ώστε κανείς μαθητής μας να μη μένει πίσω, ανεξάρτητα αν τέθηκε σε καραντίνα, αυτός, το τμήμα του, η οικογένειά του ή κάποιος καθηγητής του.
Η δημιουργία “υβριδικών τμημάτων” , όπου θα μπορούν ταυτόχρονα να κάνουν μάθημα και μαθητές με τη φυσική παρουσία τους και μαθητές από το σπίτι τους, χωρίς να διαταραχθεί το πρόγραμμα και οι συνήθειές τους, για τις λίγες μέρες της απουσίας τους, ήταν επιτακτική ανάγκη.
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας καταφέραμε και “παντρέψαμε” τους on-line με τους “δια ζώσης” μαθητές μας ώστε να μη χάνεται ούτε μια ώρα μαθήματος και τα υβριδικά τμήματα αποτελούν πλέον ένα ακόμα “όπλο” μας, μια ακόμα παροχή μας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες περιπτώσεις, δίνοντας λύση σε πολλά προβλήματα.
Οι διαδικτυακοί μαθητές συμμετέχουν στο μάθημα ταυτόχρονα με τους μαθητές που είναι παρόντες στην αίθουσα, εξετάζονται, επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν σα να είναι παρόντες, αποκομίζοντας όλα τα οφέλη του “ζωντανού μαθήματος”.